Klantenservice
1 BESTELLEN
1.1 Ik heb nog geen inlogcode?

alle bij ons geregistreerde klanten krijgen toegang tot de webshop. Mocht u nog geen inlogcode hebben of uw toegangsgegevens zijn vergeten? Neem dan contact op met onze verkoop binnendienst.

telefoon: 070 512 29 29

email: verkoop@gvanleeuwen.nl

1.2 Hoe kan ik bestellen?

Deze webshop is 24/7 toegankelijk voor bestellingen. Bestellingen voor 16.00 uur worden dezelfde werkdag nog in behandeling genomen. Bestellingen na 16.00 uur of in het weekend worden op de eerst volgende werkdag verwerkt en indien mogelijk verzonden.

 

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur via het telefoonnummer 070 -512 29 29 of via email: verkoop@gvanleeuwen.nl

 

Onze stand op de Jewels & Watches beurs is op de standaard openingsdagen geopend, check hiervoor de agenda ophttp://www.jewelsandwatches.org/. Buiten de standaard dagen bestaat de mogelijkheid u op afspraak te ontvangen.

 

en we zijn ook bereikbaar via whatsapp! heeft u een vraag, app dan naar dit nummer: 06-13939343

 

ons verkoopteam is u graag van dienst!

1.3 Kan ik als consument ook bestellen?

Helaas niet, maar we helpen je graag met het vinden van een van onze klanten zodat je het sieraad dat je zoekt, daar kunt bekijken.

2 PRIJZEN
2.1 Waar zie ik mijn betalingskorting/incassokorting?

Uw betalingskorting (in dit geval incassokorting) wordt verrekend op de uiteindelijke factuur. Die ziet u dus niet verwerkt in het winkelmandje, maar achteraf op uw papieren factuur.

2.2 Wat voor prijzen zie ik in mijn winkelmandje?

Als u bent ingelogd met het emailadres dat bij ons bekend is, dan ziet u uw inkoopsprijzen staan minus de shopbestelkorting. Alle geregistreerde B2B klanten ontvangen van ons een korting voor alle bestellingen via de webshop.

Als u daarbij nog een andere kortingsafspraak hebt, bijvoorbeeld 2% korting op artikelen? Dan ontvangt u die korting met daar bovenop nog de shopbestelkorting.

2.3 Wat voor prijzen zie ik als ik wel ingelogd ben?

Als u bij ons geregistreerd staat als b2b klant en u bent ingelogd met het emailadres dat bij ons bekend is, dan ziet u naast de winkeladviesprijs, uw netto inkoopprijs staan, exclusief btw. Eventuele extra kortingen en couponkortingen worden in de winkelmand verrekend.

2.4 Wat voor prijzen zie ik als ik niet ingelogd ben?

 

Als u niet bent ingelogd, ziet u advies winkelverkoopprijzen staan.

 

 

3 LEVERING EN NALEVERING
3.1 Hoe zit het met de kleurcodes van de voorraad?

Hoe weet ik of artikelen op voorraad zijn?

U kunt een indicatie krijgen van de voorraadbeschikbaarheid door te kijken naar de gekleurde blokjes. Rood betekent niet op voorraad, oranje betekent beperkte voorraad en groen betekent voldoende voorraad. Deze gekleurde blokjes ziet u op zoveel mogelijk plekken in de winkel terug. Mocht u toch twijfelen? Neemt u dan contact op met onze verkoop binnendienst.

Notificatie bij artikelen die niet op voorraad zijn

Als een artikel niet op voorraad is, kunt u uw emailadres achterlaten via notify stock. Deze melding ontvangt u automatisch als u op de artikelkaart staat en het artikel is tijdelijk niet voorradig. U ontvangt dan een email als het artikel er wel weer is.

Mocht u geen gebruik willen maken van deze service, dan klikt u die eenvoudig weg door op het kruisje te klikken rechtsboven in de melding.

3.2 Wanneer leveren jullie?

Ik heb een leverafspraak

veel van onze klanten hebben een vaste leverdag per week. Wij verzamelen uw orders volgens deze leverafspraak en versturen dan alle orders in een keer

 

ik heb geen leverafspraak

Als u geen leverafspraak heeft vast gelegd, dan versturen wij alle orders ontvangen voor 16.00 uur op dezelfde dag. 

3.3 Backorders

Artikelen die niet direct uit voorraad leverbaar zijn, nemen wij voor u in backorder. Tenzij u daarover een andere afspraak hebt gemaakt, die bij ons bekend is.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »